Motueka - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu Motueka - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu

Motueka

Blijf op de hoogte en volg wil, betty, paul en hennie

07 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Motueka

Gisteren een mooie tocht over de Tasman zee gedaan en op de terugweg werden we afgezet in een prachtige baai en zijn we verder langs de kust over heuvels 15 km verder gelopen en zouden we weer om 16.45 opgehaald worden.
We waren er al om 14.45 zodat we lekker twee uur op het strand hebben gelegen en Wil heeft nog gezwommen.
Daarna met de boot in volle vaart terug naar de haven.
Vandaag lekker rustig aan, een mooie rit door Abel Tasman park en Bronnen bezocht en gewandeld naar een mooie waterval.
Morgen de oversteek naar het Noordereiland

Groetjes uit NZ

• 08 Februari 2013 - 20:47

Wim En Nanda:

Hallo Globetrotters,

Zo te lezen in jullie berichtjes is het een prachtige reis en wat ondernemen jullie leuke dingen.
    Geniet er nog maar lekker van want voor je het weet is de reis weer voorbij. We zijn al benieuwd naar de fotoreportage. Nu lekker genieten op het Noordereiland en nog heel veel vakantieplezier.

Groetjes,

Wim en Nanda