russell - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu russell - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu

russell

Door: hen

Blijf op de hoogte en volg wil, betty, paul en hennie

18 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Warkworth

We zitten weer in een prachtige cottage in het mooie plaatsje Russell bij de Bay of islands.
Vandaag een motorboot gehuurd en zelf gaan varen door de baai, de boot was niet echt nieuw te noemen, maar goed wij naar de dolfijnen.
We waren de baai uit toen zagen we al dolfijnen, en we hebben er nog velen gezien ook naast de boot.
lekker op een strandje gelegen, met een biertje en een rosé, even naar de top gelopen voor een prachtig uitzicht en daarna weer een rondje door de baai............dachten we!
De motor wilde niet starten, niet getreurd we hadden nog een reserve kleine buitenboord motor.
Die deed het wel maar we gingen amper vooruit, wij de eigenaar bellen, die zei ga eerst maar naar het vaste land, dan probeer ik wat te regelen.
Maar met deze motor hadden we dat niet gered, tot er opeens een andere boot naast ons ging varen een stuk groter en die wilde ons wel slepen naar Russell, een prachtig avontuur en de rest horen jullie nog wel eens.
see you later mates.

• 18 Februari 2013 - 12:34

Harry En Nel:

Ja ja nog even en het is voorbij het lijkt lang vier weken maar toch ook weer snel voorbij.maar jullie hebben heerlijk genoten heb ik de indruk.veel gedaan en gezien.wel leuk al die berichtjes maar we wensen jullie de laatste dagen nog veel vakantie plezier. Deverhalen horen we snel.groetjes