Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu

Rotorua

Blijf op de hoogte en volg wil, betty, paul en hennie

13 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Gisteren en vandaag hebben we de bushcamp gehad, erg leuk en primitief, bomen geplant en gezorgd daarom dat het regenwoud blijft bestaan.
Slapen in een tent, met een klein klimmetje naar boven in het pikkedonker en met de nodige wijn , bier en wishky op.
Een avontuur op zich.
Vandaag zijn we aangekomen in Rotorua een prachtige lokatie een huis voor ons zelf aan het meer, kunnen zo gaan zwemmen.
Morgen lekker luieren en we zien wel wat we gaan doen.
see you mates

• 13 Februari 2013 - 10:59

Martine:

Zo, dat ziet er heerlijk uit op de foto's!!

En doen jullie een beetje voorzchtig tijdens die nachtelijke avontuurtjes.. ;-)

geniet nog maar even lekker ervan, voor je het weet is het alweer voorbij!

Liefs van ons!

• 13 Februari 2013 - 12:02

Peter Springin'tveld:

dames en heren, wij hebben het idee dat jullie iets heel moois beleven daar in het verre Zeeland.
    zien en doen veel, genieten van het landschap en een beetje drank en eten erbij dat is wat je noemt vakantie vieren en vaak mooi weer. Geniet er nog maar effen van, hier hebben we ook een paar mooie dagen beleeft ,j.l.weekend mooie sneeuw geen voetbal en dat zal waarscjinlijk aankomend weeknd ook weer niet gebeuren. dus Paul je mist echt niets.
    Tot ziens.,
    groet Gerda en Peter

• 13 Februari 2013 - 18:47

Andre:

Zitten veel grote zalmforellen in het meer. Zeker de moeite om te vangen en heel lekker.
    Veel plezier nog daar bij Rotorua

Groet,
    Andre