wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van wil, betty, paul en hennie - WaarBenJij.nu

wanaka

Door: hen

Blijf op de hoogte en volg wil, betty, paul en hennie

01 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Wanaka

In manapouri cruise gedaan op de Doudtfull sound, schitterend mooi.
We zijn ook naar milford sound gereden en hebben daar tweekorte wandelngen gedaan naar de watervallen.
De volgende dag zijn we via queenstown, gezellige stad, met de kabelbaan naar boven en even lunchen daar, naar wanaka gereden.
Onderweg nog bij het bunjeejumpen gekeken, vanaf een hele oude brug.
Vandaag vrijdag hebben we een spectaculaire helicoptervlucht gehad i de bergen bij de sneeuw en gletsjer en heeft ons bij een rivier afgezet, en van daaruit zijn we gaan wande;ln door de bergen ca uur, en werden we met de jetboot opgehaald voor de terugreis, dit was erg gaaf.
Berichten sturen gaat niet altijd goed, dus ik hoop dat deze aankomt